یه مرد باید به ویژگی‌های مردانگی‌اش افتخار کنه، متاسفانه مردان دوران جدید این بداقبالی را داشتند که در دورانی به دنیا اومدند که مدعی‌گرایی و طغیانگری مردانه تفکراتی سرکوب‌شده بودند.

پسرها از پدرها و نقش‌های مردانه سالم دور افتادند و مجبور شدند که تایید زنی را طلب کنند که بهش یه تعریف زنانه از مردانگی رو بخورونه.

به عنوان نتیجه‌، بسیاری از مردها و پسرها باور کردند که باید هر نوع خصلت مردانه منفی‌ای را پنهان کنند و به آن چیزی که زن‌ها می‌خوان تبدیل بشوند.

مردها برای اینکه دوست داشته شوند و به نیازهاشون رسیدگی بشه این استراتژی رو اتخاد کردند.

پسرهای نازنین از این شرایط اجتماعی تاثیر گرفتند و از بقیه‌ی مردها دور افتادند و مردانگی خودشان رو پس زندند.

مردهای نازنین وابسته به تایید زنان شدند و تمایل به دورافتادگی از بقیه مردها پیدا کردند.

از زبان پسرهای نازنین عباراتی مثل من با بقیه‌ی مردها راحت نیستم چون همه شون آشغال‌اند و نمی‌دونم که باید در مورد چه چیزهایی با هاشون صحبت کنم رو میشه شنید.

مردهای نازنین برای فرار از داشتن کشمکش با زنهاشون از دوست‌های مردشون دست می‌کشن و به یه آدم تنها تبدیل می‌شن.

بسیاری از مردهای نازنین در ارتباط با مردها دچار مشکل هستند به خاطر اینکه ارتباطات مردانه مثبت محدودی رو در زمان بچگی‌شان داشتند، ارتباطاتی مثل هم‌نشینی سازنده با پدرشون، این فقر ارتباطی باعث شده که مهارت‌های لازم برای ساختن روابط معنادار رو نداشته باشند.

یک خصوصیت مشترک دیگه در بین پسرهای نازنین این عقیده است که آنها با بقیه‌ی مردها فرق دارند، این تفکر اشتباه معمولا در زمان بچگی شروع می‌شه وقتی که آنها سعی می‌کنند که با پدر بد یا غایب‌شان متفاوت باشند و متاسفانه چون فکر می‌کنند که کنترل‌گر، عصبانی و خشن و پرخاشگر نیستند و به نیازهای یک زن کاملا پاسخ‌گو هستند، پس از بقیه‌ی مردها بهترند.

از آنجا که پسرهای نازنین از مردها جدا هستند و اعتقاد دارند که با بقیه‌ی مردها متفاوت هستند، خودشان رو از بسیاری از فواید مثبت ارتباطات مردانه و قدرتی که اجتماع مردانه بهشون می‌ده محروم می‌کنند و تمایل دارند که از مردانگی‌شان دور بیافتند.

بروز شخصیت‌های مردانگی باعث بروز ویژگی‌هایی به صورت یک فرد بروز دهنده و خودمدعی می‌شه که یه مرد برای بقا در این جامعه بهشون نیاز داره. واقعیت اینه که بدون این انرژی مردانه همه‌مان مدت‌ها قبل منقرض شده بودیم، ویژگی‌هایی مثل استحکام، نظم، جرئت، ایستادگی و تمامیت شخصیتی.

ef

مردانگی به یک مرد قدرت ساختن، حفاظت، تامین‌گری رو می‌ده این انرژی هم‌سو با پتانسیل‌های پرخاشگری، تخریب کردن و وحشی‌گری است که این مشخصه‌ها پسرهای نازنین و زن‌ها رو می‌ترساند.

پسرهای نازنین به سختی کار می‌کنند تا این خصوصیات رو تخریب کنند و اعتقاد دارند که با سرکوب کردن بخش تاریکتر انرژی مردانه‌شان می‌تونند تایید یک زن رو بدست بیارند.