کارگاه خودسازی مردانه

طرحی نو برای پشتیبانی از مردان سرزمینم

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

بازیابی انرژی مردانه در دنیای طغیان‌کری

مردها شکایت می‌کنند که زن‌ها تمایل دارند که جذب تفاله‌ها شوند تا پسر نازنینی که خودشان باشند، دلایل زن‌ها منطقیه، اون‌ها از پسرهای نازنین هیچگونه انرژی قابل لمسی که بتونه جذبشون کنه رو دریافت نمی‌کنند.

پسر نازنین بودن تو رو از داشتن برش‌های مردانه محروم می‌کنه همون لبه‌های برنده‌ای که زن‌ها رو جذب تفاله‌ها می‌کنه.

شاید شنیدن در مورد بعد ویرانگری مردانه برای یه پسر نازنین ترسناک باشه ولی مطمئن باش که خودداری کردن از این جنبه‌ی تاریک مردانه نتایج خیلی ترسناک‌تری رو چه در زندگی فردی و چه در زندگی اجتماعی‌ات به بار خواهد آورد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

مردانگی‌ات رو نجات بده

برای برطرف کردن سندرم پسر نازنین، پسرهای نازنین باید مرددانگی‌شان رو نجات دهند.

اول باید باور داشته باشن که مرد بودن واقعا چیز خوبیه و بهتره که تمام صفات مردانه‌شون رو با آغوش باز بپذیرند.

اون‌ها باید هرچه سریع‌تر ارتباطاتشون رو با مرد‌ها بازیابند و خودشون رو متعهد به این ارتباطات بدونند و با به آغوش کشی مدل‌های سالم مردانه، مردانگی‌شون رو نجات دهند.

برای انجام این کار، پسر نازنین باید تمایل به صرف وقت با مرد‌ها، ریسک کردن در این مسیر و متحمل شدن سختی‌هاش داشته باشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰

لمس جنبه‌ی درخشان وجودی

ما از شغلمان، روابطمان و جایگاهمان در دنیا شاکی هستیم، سعی داریم به جایی برسیم ولی مسئله‌ای بر سر راه‌مان ظاهر می‌شود و در نتیجه کاری نمی‌کنیم و کلافه می‌شیم، درحالی که موانع فرصت‌هایی برای امتحان کردن خودمان و چشیدن طعم چیزهای جدید و در نهایت شادکامی است.

همیشه در هر اتفاق به ظاهر فاجعه‌ای یه فرصت نهفته است، فرصتی برای پیش رفتن.

خودمون تصمیم می‌گیریم که آیا می‌خواهیم شکست بخوریم یا می‌خواهیم مقاومت کنیم. ادراک خودمون ما رو از داشته‌هایمون محروم می‌کنه یه ما برچسب‌های بد میزنه و چیز با اهمیت اینه که ما کنترل کامل بر عکس‌العمل‌ها و تفکراتمون رو داشته باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰

شجاعت و دست به کار شدن

یکی از دلایل مشترک که مردم در ارائه‌ی ایده‌ها، محصولات یا خدماتشون شکست می‌خورن اینه که اون‌ها از رد شدن نظرات یا خدماتشون توسط دیگران می‌ترسند.

نه نفر از هر ده نفر خودش رو روشن‌فکر می‌دونه، به همین دلیله که وقتی در زمان ارائه‌ی یک محصول یا ایده به طرف می‌گید که چه قدر روشن‌فکره گل از گلش می‌شکفه.

موافقین ۰ مخالفین ۰