چجوری یک مکالمه رو با یه نفر خاتمه می‌دی؟ در طول ملاقات‌ها و جمع‌های عمومی رک بودن چیز خوبیه. به یک مطلبی که در طول مکالمه درموردش حرف زدید اشاره کن و بگو که میشه چند ثانیه منو ببخشی می‌خوام یه نفر رو ببینم؟ مردم معمولا می‌فهمند و صداقت تو رو تایید می‌کنند. همچنین همیشه گزینه‌ی نوشیدنی هم وجود داره، می‌تونی بگی که من می‌خوام برم یه نوشیدنی بگیرم، تو می‌خوری، اگه جواب "نه" بود که دلیلی برای بازگشت وجود نداره ولی اگه جواب "بله" بود حتما در مسیر مکالمه‌ای رو با فرد دیگه‌ای شروع کن و وقتی برگشتی بگو که با یه نفر فوق‌العاده آشنا شدم، می‌خوام تو هم ببینیش.

برای اینکه یک ارتباط پایدار شکل بگبرد، مکالمات کوتاه نیازمند یک تعارف برای ادامه دادن رابطه هستند. تعارف بکن و به یک موافقت لفظی برای دوباره ملاقات کردن دست بیاب.

مطابق گفته ویلیام جیمز "عمیق‌ترین اصل در طبیعت انسان اشتیاق برای قدردانی شدن است"

راه‌هایی برای نشان‌دادن علاقه‌ات به شنونده‌ات وجود دارد. همیشه پیش‌قدم باش و اولین کسی باش که سلام می‌کند. این نشون‌دهنده‌ی اعتماد به نفس و علاقه‌ات به آن شخص است. وقتی مکالمه شروع می‌شود، قطعش نکن.  

بهترین نوع برقراری ارتباط وقتی رخ می‌ده که تو دو انسان از دو دنیای متفاوت رو به هم وصل کنی. قدرت، توان و کیفیت ارتباطاتت کاملاً مرتبط به تنوعی که در روابطت وجود داره است.

موقعیت‌هایی که نیازه یکی از دوست‌هات رو به یه دوست دیگه وصل کنی عالیه‌اند. تو دو نفر رو از دو بخش مختلف زندگی‌ات به هم متصل می‌کنی. این کار مثل حل پازل می‌مونه انطباق دادن افراد درست به فرصت‌های درست. اگه دنیا رو اینجوری ببینی فرصت‌های شگفت انگیزی سر راهت قرار می‌گیرند. این فرصت‌ها هم جالبن و هم و پاداش‌دهنده.

قدرت اصلی از صرف نظر نکردن به دست می‌آید. صرف نظر نکردن از گزینه‌سنجی و ارائه‌ی بیشترین اطلاعات، ارتباطات و حسن‌نیت به بیشترین مردم در بیشترین جاها.

greeting

کارما همینه، اینکه چه‌قدر به مردمی که در ارتباط با هاشون هستی می‌دی مشخص کننده‌ی اینه که چقدر دریافت خواهی کرد. به عبارت دیگه اگه می‌خوای دوست بسازی و کارها رو انجام شده ببینی باید خودت رو مجاب کنی که برای دیگران کار انجام بدی، کارهایی که نیازمند وقت، انرژی و در نظر گیری دیگران است.

ارتباط موفق با دیگران فقط برای این نیست که نیازهات رو رفع و رجو کنی. بلکه درمورد اینه که چیزی که می‌خوای رو به دست بیاری و مطمئن باشی که اول مردمی که برایت مهم اند چیزی که می‌خوان رو به دست بیارن.

بسیاری از ما مردمانیی از حرفه و گروه اجتماعی خودمون و کمی بیشتر از اون سطح رو می‌شناسیم. باید از طریق این ارتباط ‌دهنده‌ها به بیشترین مردم از جایگاه‌های مختلف و گروه‌های اجتماعی مختلف خودت رو وصل کنی. توانایی مرتبط کردن دنیاهای مختلف و حتی مردم مختلف از یک حرفه توانایی اصلی مدیرانی است که بیشتر پول می‌گیرند و سریع‌تر پیشرفت می‌کنند.