برای برطرف کردن سندرم پسر نازنین، پسرهای نازنین باید مرددانگی‌شان رو نجات دهند.

اول باید باور داشته باشن که مرد بودن واقعا چیز خوبیه و بهتره که تمام صفات مردانه‌شون رو با آغوش باز بپذیرند.

اون‌ها باید هرچه سریع‌تر ارتباطاتشون رو با مرد‌ها بازیابند و خودشون رو متعهد به این ارتباطات بدونند و با به آغوش کشی مدل‌های سالم مردانه، مردانگی‌شون رو نجات دهند.

برای انجام این کار، پسر نازنین باید تمایل به صرف وقت با مرد‌ها، ریسک کردن در این مسیر و متحمل شدن سختی‌هاش داشته باشه.

 برای بسیاری از پسرهای نازنین زمان فاکتوری است که اونها رو از ارتباط با مردها باز میداره، چون حرف زدن با همسایه، زنگ زدن به یک دوست یا رفتن به یه بازی توپی به زمان گذاشتن نیاز داره.

این به این معنی است که باید بخشی از زمانی رو که صرف زن و خانوادت می‌کنی رو برای انجام کارهای مردونه با مردها و ساختن کارکتر مردانگی‌ات بگذاری.

کارهای مردونه می‌تونه شامل پیوستن به یه تیم یا گروه، رفتن برای دیدن وقایع ورزشی ، رفتن به ماهی‌گیری و ... باشه.

اساسی‌ترین سودی که پسرهای نازنین از ارتباط با مردها می‌برند بهبود روابطشون با زنشون است.

res

چون اونها بسیاری از نیازهای احساسی‌شون رو با مردها برطرف می‌کنند و در روابطشون با زن‌ها کمتر وابسته ،رنجیده‌خاطر و آسیب‌پذیر نسبت به تایید زنشون خواهند بود.

اگر زنش ازش عصبانی بشه و فکر کنه که اون بی دست و پا است، او با خودش در صلح خواهد بود، چون می‌دونه دوستاش فکر می‌کنن که او فرد درخوری است.

او هم‌چنین کمتر متمایل به آتش بس و مرمت کردن شرایط و خوشحال نگه‌داشتن همسرش است.

سعی کن روابط سازنده‌ای رو با مردان سخت‌کوش، ریسک پذیر و چالشی بسازی چون اون‌ها بهت در درک مردانگی کمک می‌کنند و مدل‌های خوبی برای نجات دادن مردانگی‌ات می‌سازند.

در فرآیند نجات دادن مردانگی پسرهای نازنین باید رابطه‌شون رو با پدرشون جستجو و بازیابی کنند البته این بار با دید بالغانه.

این ویژگی‌های مردانه بازخورد عالی‌ای از دختر خانواده که می‌بینه پدرش برای خودش دوستان مرد و مرز‌های شخصی داره و مادامی که نیازهای خودش رو مقدم می‌شماره برای تامین نیازهای او سخت کار می‌کنه خواهد داشت.

مادامی که پسرهای نازنین انرژی مردانه‌شان را نجات می‌دهند، همه برنده اند، نه‌تنها پسر نازنین در حال بهبودی تجربیات عمیق‌تری را با مردها تجربه می‌کند، رابطه‌اش با زن‌ها هم رشد می‌کنه و شاید یک نسل از پسرها و دختر‌ها از سودمند‌یهای بهره‌مندی از این انرژی ناب مردانه بهره‌مند خواهند بود.