هیچ موقع برنامه‌های از پیش ریخته شده‌ات رو به خاطر یه زن عوض نکن.

هیچ موقع برای مدت طولانی با یه دختر صحبت نکن، همیشه مکالمات رو کوتاه نگه‌دار و مطمئن باش که تو مکالمه رو قطع می‌کنی.

وقتی در حال مکالمه هستی بگو که دیگه باید بری، شاید ناامید و شوک‌زده بشه ولی این همون عکس‌العملی است که دنبالش بودی، با این کار جات رو در تفکراتش برای چند روز آینده سفت کردی.

مادامی که داری با یه دختر حرف می‌زنی یادت باشه که همیشه محدودیت زمانی داری، همیشه جایی برای رفتن و کاری برای کردن داری.

باید این ذهنیت رو در او به وجود بیاری که وقتت خیلی ارزشمنده و اون خیلی خوش‌شانسه که بخشی از اون وقت رو به اون اختصاص می‌دی.

اگه ازت پرسید که چی کار داری؟ همیشه یادت باشه که تو آدمی هستی که سرش خیلی شلوغه

هیچ موقع نگذار که یه زن به تو دیکته کنه که می‌تونی با کی دوست باشی.

زن‌ها موجودات حسودی هستند، پس اگه ازت خواست که روابطت رو با کسی قطع کنی، هیچ موقع این کار رو نکن چون مصالحه در این موارد شاید در اول باعث کاهش جر و بحث‌ها بشه ولی در نهایت رابطه‌تون رو به نابودی می‌کشه.

خودت رو کمیاب کن، پیامک‌ها نیازی به جوابگویی سریع ندارند و تماس‌های تلفنی لازم نیست که همیشه جواب داده بشوند، یادت باشه که سرت شلوغه و وقتت خیلی با ارزشه.

gh

هیچ موقع وقتی ردت کرد دوباره درخواست نکن، دختر‌ها یکبار و حداکثر دوبار شانس برای بودن با تو در اختیار دارند، اگه طعمه رو به دهن نگرفت بدترین کاری که می‌تونی بکنی این است که تعقیبش کنی.

اگه وقتی با دوستات هستی و به خاطر تماس اون زن مکالمه‌ات رو با دوستات قطع کردی یعنی اینکه تو مشکل بزرگی داری.

اگه تو ذهنت مکالماتی مثل "او زیباترین دختری هست که دیدم" یا "هیچ موقع با کسی مثل او آشنا نشده‌ام" جریان داره یه سیلی محکم به خودت بزن چون در آستانه شیفته‌گی پوشالی هستی، اصلا چنین چیزی معنا و واقعیت نداره.

هیچ موقع به یه زن نگو که زیباست چون یه زن زیبا خودش می‌دونه که زیباست، فقط تصدیق کلامی تو برایش مشخص می‌کنه که تو دوروبرت زن‌های زیبای زیادی نیست و این یعنی این که تو در رده‌های پایین نردبان جذابیت قرار داری.

برای زنان نگاه عاشقانه از روی تصدیق زیبایی‌شان هیچ فرقی با کمر خم کردن مقابلشان نداره.