ترس از رد شدن ریشه‌ی بسیاری از الگوهای ذهنی است ولی مطمئن باش رد شدن خیلی بهتر از پشیمانی درخواست نکردنه.

یادگرفتن از رد شدن‌ها و کنار اومدن باهاش چیزیه که باعث رفعت مردها می‌شه و خوشبختانه مردها خیلی بیشتر از زن‌ها در زندگی‌شون ردی می‌خوردند و این رد شدن‌ها بخش غیرقابل تفکیک مرد بودنه.

وقتی رد شدی فراموشش کن و به مسیرت ادامه بده دنبال انتقام نباش خوب زندگی کردن و موفق شدن همیشه انتقام خوبی از کسایی است که ما رو رد کردند.

انرژی‌ای که برای جزئی‌ترین انتقام‌ها قراره صرف بکنی رو صرف بهتر زندگی کردن کن.

آدم‌ها هیچ موقع به اون اندازه‌ای که در مورد علت رد شدن‌هاشون کنکاش می‌کنند در مورد موفقیت‌هاشون نمی‌کنند پس رد شدن فرصت مناسبی برای یادگیریه. در پذیرفته نشدن هیچ شکستی وجود ندارد فقط شانس‌هایی برای یادگیری نمایان می‌شوند.

بزرگترین خطری که متوجه ما است این است که به جای اینکه اهداف رفیع و غرورمندانه برای خودمان بگذاریم و در آنها شکست بخوریم برای چیزهای معمولی تلاش می‌کنیم و به آنها دست بیابیم.

چه بخوای چه نخوای مرد بودن تو با تلاش‌هایی که به نپذیرفتن ختم می‌شه گره خورده.

برای موفق بودن، جذب یه دختر، داشتن زندگی خوب، باید عملی از خودت نشون بدی، این عمل‌ها هستند که باعث تحریک زنان میشه.

در برخورد با زن‌ها فقط خودت باش، همین برای جذبشون کافیه، لازم نیست دغدغه‌ی ساختن لحظات لذت‌آمیز و تفریحاتی خارق‌العاده رو براشون داشته باشی.

نویسنده معتقده که چیزی که باعث رفعت مردانه در اولین گام‌های تغییر می‌شه احساس خشم نسبت به زنانی است که ادعا می‌کنند برای حفظ علاقه به مردشون، اون باید به یه آدم دیگه تبدیل بشه.

یک مرد فقط به وسیله عملکردش سنجیده می‌شه پس واسه اینکه امور دور و برت آسون بشن تو باید بهتر بشی.

زن‌ها در هسته‌ی زنونگی خودشون هیچ موقع به دنبال مصالحه در مورد مدعی بودنشون نیستند بلکه این پتانسیل مرد در عملکرد و نشون دادن ارزش بالای خودشه که یه زن رو مجبور می‌کنه تا عقب بشینه.

نشون دادن جنبه‌های ضعف خودت اصلا شباهتی به اون نشانه‌های قدرت مردانه که زنان بهش تن در می‌دن نداره بلکه نشون دهنده‌ی تسلیم شدن و زیردستیه.

وقتی مردی به حاکمیت زنش تن در دهد، نه تنها توانایی خودش برای به حداکثر رساندن جاذبه مردانگی‌اش را از دست می‌دهد، بلکه زنش آن را تاییدی بر هسته‌ی ضعیف مردش خواهد دونست.

نمایان شدن هسته‌ی ضعیف مرد نقش مهمی در برخیزش افعال مردانه در زنش خواهد بود.

دومین پاسخ به نمایان شدن هسته‌ی ضعیف مرد، بی‌علاقگی و رنجش طرفین از هم است.

مردی که تلاشی در راستای نشان دادن هسته‌ی مردانگی‌اش نمی‌کنه مثل زنی است که به پایان روزهای جاذبه‌ی زنانگی‌اش رسیده.

زنی که اعتمادش رو نسبت به هسته‌ی مردانه‌ی مردش از دست می‌ده در پی محدود کردن سایر پتانسیل‌های مردانه مرد و ظهور جنبه‌ی مردانه‌ی خودش خواهد بود.

به تجلی نرسوندن هسته مردانه موجب افتادن در دام تست‌های جور واجور آشغال زنانه و تلاشی نافرجام برای خرسند کردن زن در جنبه‌های دیگر زندگی خواهد بود.