زن‌ها بیشتر دوست دارند مرد با بازی کردن یک نقش حتی دروغین او رو مجذوب خودش کنه، تا این‌که بعد آسیب‌پذیرش رو بهش نشون بده.

زنان در روز‌های اوج جذابیتشون اهمیتی به اینکه یه مرد چه قدر در ابراز خودش روراسته نمی‌دن و نشون دادن آسیب‌پذیری یک جنبه‌ی کاملا زنانه است و بروزش از سوی مرد‌ها خیلی مخرب است.

زنان این حس رو که مردی متناسب یا  فراتر از ارزش جذابیتی زنانگی‌شون گیرشون می‌یاد رو دوست دارند و اینجاست که کار برای مرد‌ها سخت‌تر می‌شه..

زن دنبال امنیت پایداره و مرد در سنین پایین با فدا کردن خودش برای تامین این نیاز به یه بازنده‌ی همیشگی رابطه تبدیل می‌شه.

جوانانمون به جای گشتن دنبال یه زن برای ارضای حس وفاداری بی‌قید و شرط به او باید دنبال جاه‌طلبی‌ها و شور و اشتیاقشون بروند چون این مردیه که طبیعت زنانه دنبالش می‌گرده.

آیا زن‌ها واقعا قاتل رویاهای مردانه‌اند؟ این کاملا به خود مرد بستگی داره، مردی که خودش رو از بند احساسات زنش و وابستگی شدید به رضایت‌مندی او جدا می‌کنه به صورت یه کالای ناب در‌می‌آد که حتی زنش او رو در تعقیب رویاهاش حمایت خواهد کرد.

کمیابی یه چیز، باعث ارزش‌مندیش میشه،  به خصوص که اون کمیابی برای رسیدن به یه هدف خاص باشه.

چیز مهمی که باید بدونید اینه که مادامی که سن مرد‌ها زیاد  می‌شه و در حرفه‌اش، جاه‌طلبی‌هاش و شور و اشتیاقش به پختگی می‌رسه شخصیتش و توانایی‌هاش به اوج جذابیت‌هاش میرسه.در حالی که ارزش جذابیتی زنان با افزایش سنشون کم می‌شه و به مرور زمان کفه‌ی جذابیت به سوی مرد سنگینی می‌کنه.

مرد‌های جوان باید بدونند که تلاش‌های حال حاضرشون برای بهتر شدن شاید الان نتایج چشم‌گیری نداشته باشه ولی حتماٌ در آینده نتایج بسیار پربارتری رو به ارمغان می‌آره.

نویسنده بر این باوره که ازدواج زودهنگام باعث می‌شه که مرد قبل از اینکه پتانسیل‌ها و استعدادهاش رو بالفعل کنه، مجبوره که نیاز‌های همسرش رو رفع و رجو کنه.

نویسنده معتقده که مرد باید خودش رو جوری بسازه که زن‌ها به سویش جذب بشوند او می‌گه که زن‌ها فقط باید مثل یه تعارف در زندگی مرد باشند نه نقطه ی تمرکز آن.

تراز

اینکه زن رو نقطه‌ی تمرکز زندگی‌ات قرار دهی شاید در اول برایش جذاب و عزیز باشه ولی با گذشت زمان اون رو خفه کننده می‌بینه.

زنان مردی رو می‌خوان که بقیه مرد‌ها آرزو دارند که اونجوری بشن مردی رو می‌خوان که بقیه زن‌ها دوست دارند باهاش بخوابند، اون‌ها یه برده صمیمیت رو نمی‌خوان، این بردگی باعث سقوط مرد از جایگاه مردانگی‌اش میشه.

زن‌ یه مرد تصمیم‌گیرنده‌ی پخته که این اعتماد به نفس رو داره که اون‌ رو سر جاش خودش بشونه و اون رو گهگاهی از سر خودش بازکنه رو جذاب‌تر می‌بینند.

مردی که به خاطر جاه‌طلبی‌ها و شور و اشتیاق خودش به زنش "نه" می‌گه حاکم بی‌چون چرای قلب زنش می‌شه.